Saturday, January 27, 2007

Εχμ...ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ


Ήρθε η ώρα να κάνω κι εγώ τη μεγάλη ανακοίνωση τώρα που το θυμήθηκα..
Ως ένδοξο, επίτιμο, ανυπέρβλητο και μοναδικό μέλος του προσωπικού του μεγαλειωδέστατου Προξενείου της Λαικής Δημοκρατίας της Θεσσαλονίκης στο κράτος των Αθηνών, έχω την τιμή να ανακοινώσω επιτέλους τη δημιουργία του επίσημου διαδικτυακού τόπου του και να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στους ανώτατους αξιωματούχους που μου ανέθεσαν τις αρμοδιότητες μου σ'αυτό. Εύχομαι η πορεία του Προξενείου να ικανοποιήσει τις προσδοκίες τών αρχικών δημιουργών του και να αποτελέσει ένα άσυλο, μία αχτίδα φωτός στο σκοτάδι, μια εεεε γραμμή βοηθείας για τους εδώ που δεν είναι εκεί αλλά κανονικά μένουν εκεί..

Η διεύθυνση στην οποία μπορούν να βρούν καταφύγιο και υποστήριξη οι απανταχού ξενιτεμένοι βόρειοι είναι http://prokseneio.blogspot.com

Υ.Γ.-Σορρυ αφεντικό δεμπρόλαβα νωρίτερα, έτρεχα και χοροπηδούσα σαν το κατσίκι.

4 comments:

kafouroutsos said...

Ti na po ehei kseftilistei to diadiktio. Anti na katheste kai na grafete gia to atomon mou, eseis agron igorazate(psssss)

*tsiormanos* said...

min pikrainesai stelio..h alitheia einai pws dystyxws to Prokseneio ths Laikis Dimokr Thesnikis den exei akoma parartima sto Londino gia na paraponetheis.. Einai mesa sto programma h dimiourgia tou alla opws katalavaineis oi diadikasies einai arketa xronovores opote mexri tote tha arkesteis na pas Grevena mesw Larisas eeeeee Thessaloniki mesw Prokseneiou Athinwn.nieh nieh nieh

Anonymous said...

τι ειναι ανυπερβλητο?
...ααααα...και συ δηλαδη τι κανεις τωρα που εισαι ενα απο τα προσωπικα αυτου του προξενειού?
και ποσοι αλλοι ειναι?
τους ξερω?
λοιπον με κατερ ολα νταξει.ταχει αναλαβει ολα!πανε ελα,μεταφορες στημπολη,fests,κ.α.!απιστευτο ε?ναι.δε ξερω τι εγινε..

Anonymous said...

ε!κι εγω αφου ειμαι μεσα μη με ξεχασετε!αστα τα προξενεια και τα κατσικοπηδηματα και μαζευε αποσκευες!